Acerca de

VANLIGA FRÅGOR

Här finner du de vanligaste frågorna som inkommer till oss på JK Movement. Hittar du inte svaret på din fråga ber vi dig att kontakta oss i frågeformuläret nedan eller via mejl till info@jkmovement.se, vi svarar oftast inom 48h på vardagar.

1. Kan jag provträna hos er?

Ja. Vi erbjuder alla våra nya kunder ett gratis prova på tillfälle samt ett gratis gruppass. Provträningen gäller 1 gång per person under bemannade tider. För mer information, kontakta oss via mejl info@jkmovement.se

 

2. Hur lång är bindningstiden?

Medlem basic och standard har ingen bindningstid, alla våra årskort har däremot en bindningstid på 12 månader.

3. Kan jag frysa mitt medlemskap?

Ja. För att frysa ditt medlemskap måste du kontakta oss via mejl info@jkmovement.se

4. Hur gammal måste jag vara för att bli medlem?

Du kan bli medlem från att du är 15 år, däremot krävs ett intyg för minderåriga som är undertecknat av dig som medlem och målsman. Vid tecknat medlemskap som minderårig hålls målsman ansvarig för samtliga betalningar bundna till medlemskapet.

5. Vilka betalsätt erbjuder ni?

Hos oss kan du betala med betal/kreditkort, autogiro, faktura, Swisch, JK Movement presentkort samt via friskvårdsleverantörna e-passi och Wellnet. Det går även bra att redovisa kvittot från oss för ditt friskvårdsbidrag om din arbetsplats inte är ansluten till någon av dessa leverantörer. Observera att vår anläggning är kontantfri. 

6. Vilket datum dras betalningarna via autogiro?

När du tecknat upp dig på något av våra medlemskap debiteras du först inom 1-3 dagar, därefter dras betalningarna den 27:e varje månad. Betalningen gäller då för träning månaden därpå.

Hittar du inte svaret på din fråga? Kontakta oss nedan.

Tack! Vi svarar dig inom kort.